Nieuws:
Uit de Jouster Courant d.d. 11 oktober 2006:
Joure-
op 1 april jl. is Sytze Banga (28) gestart met zijn eigen klus en renovatiebedrijf
SyBa. "Na 12 jaar in loondienst te hebben gewerkt vond ik de tijd
rijp om zelfstandig door te gaan", aldus Sytze.
"Alle facetten van de bouw heb ik in die 12 jaar wel doorlopen en
bij mijn toenmalige werkgever werd ik geacht zelfstandig uitvoerend bezig
te zijn, waardoor ik zeer all-round ben geworden. Ik heb in deze tijd
ook gemerkt dat mensen als ze een timmerman in of rondom huis vragen graag
het complete plaatje willen zien, en dat betekent luisteren en tijd nemen
voor de ideeën en wensen van de klant. Als voorbeeld noem ik dan
ook altijd een badkamer of keuken renovatie, het is dan niet alleen vervanging
van een plafond of vloer, maar vaak ook het leidingwerk, tegelwerk, nieuwe
raamkozijnen inclusief thermopane ruiten of een dakraam kortom het geheel.
Mijn slogan is dan ook SyBa: 'All-round gemak onder 1 dak'."
"Door
mijn vele goede contacten met andere gespecialiseerde bedrijven kan ik
de klant een totaalplaatje laten zien waarbij altijd de stelregel gehanteerd
wordt afspraak is afspraak. Kozijnen van gecertificeerd (hard)hout maak
ik voornamelijk in eigen beheer, zodat ik qua uitvoering de authentieke
uitstraling van bijvoorbeeld oudere woonhuizen in volle glorie kan laten
bestaan", aldus Sytze Banga.
"Doordat ik veel vakkennis heb opgedaan kan ik ook zeer flexibel
dingen renoveren die fabrieksmatig moeilijk te verwezenlijken zijn zoals
bewerkte dakkapellen, goten, en dakoversteken."
Echter ook voor simpel klemmende deuren, aanbrengen van veiligheidsbeslag,
montage van een dakvenster of andere bouwklussen kunt u hem altijd bellen
of mailen.
Voor renovatie-klussen in of rondom Joure worden door SyBa geen voorrijdkosten
in rekening gebracht.
Het positieve
van een klein bedrijf met een groot netwerk zijn het all round specialisme
de korte lijnen, persoonlijke aandacht, wederzijds vertrouwen en niet
onbelangrijk een scherpe prijs kwaliteitsverhouding.
Het streven is om na elke gerealiseerde bouwklus tevreden afscheid te
nemen van de klant, en zo benadrukt Sytze nogmaals die tevredenheid moet
er van beide kanten zijn zodat u in de toekomst hem graag weer wilt bellen
voor een nieuwe klus of renovatie.
|