Nieuws:

Uit de Jouster Courant d.d. 11 oktober 2006:

Joure- op 1 april jl. is Sytze Banga (28) gestart met zijn eigen klus en renovatiebedrijf SyBa. "Na 12 jaar in loondienst te hebben gewerkt vond ik de tijd rijp om zelfstandig door te gaan", aldus Sytze.
"Alle facetten van de bouw heb ik in die 12 jaar wel doorlopen en bij mijn toenmalige werkgever werd ik geacht zelfstandig uitvoerend bezig te zijn, waardoor ik zeer all-round ben geworden. Ik heb in deze tijd ook gemerkt dat mensen als ze een timmerman in of rondom huis vragen graag het complete plaatje willen zien, en dat betekent luisteren en tijd nemen voor de ideeën en wensen van de klant. Als voorbeeld noem ik dan ook altijd een badkamer of keuken renovatie, het is dan niet alleen vervanging van een plafond of vloer, maar vaak ook het leidingwerk, tegelwerk, nieuwe raamkozijnen inclusief thermopane ruiten of een dakraam kortom het geheel. Mijn slogan is dan ook SyBa: 'All-round gemak onder 1 dak'."

"Door mijn vele goede contacten met andere gespecialiseerde bedrijven kan ik de klant een totaalplaatje laten zien waarbij altijd de stelregel gehanteerd wordt afspraak is afspraak. Kozijnen van gecertificeerd (hard)hout maak ik voornamelijk in eigen beheer, zodat ik qua uitvoering de authentieke uitstraling van bijvoorbeeld oudere woonhuizen in volle glorie kan laten bestaan", aldus Sytze Banga.
"Doordat ik veel vakkennis heb opgedaan kan ik ook zeer flexibel dingen renoveren die fabrieksmatig moeilijk te verwezenlijken zijn zoals bewerkte dakkapellen, goten, en dakoversteken."
Echter ook voor simpel klemmende deuren, aanbrengen van veiligheidsbeslag, montage van een dakvenster of andere bouwklussen kunt u hem altijd bellen of mailen.
Voor renovatie-klussen in of rondom Joure worden door SyBa geen voorrijdkosten in rekening gebracht.

Het positieve van een klein bedrijf met een groot netwerk zijn het all round specialisme de korte lijnen, persoonlijke aandacht, wederzijds vertrouwen en niet onbelangrijk een scherpe prijs kwaliteitsverhouding.
Het streven is om na elke gerealiseerde bouwklus tevreden afscheid te nemen van de klant, en zo benadrukt Sytze nogmaals die tevredenheid moet er van beide kanten zijn zodat u in de toekomst hem graag weer wilt bellen voor een nieuwe klus of renovatie.